omA KOPPA

omA KOPPA

villaPAITA



Alku aina hankalaa?

Mun mielestä
neulomisessa parasta on 
LUOMINEN :)



Sen jälkeen 
katselen...vain televisiota, en käsialaani ;)



Käytin tässä kohtaa 
vanhaa paitaa kaavana.



                                    En tiedä, mikä (italialainen) lanka...
                                    puikkojen koostakaan en ole varma.



                                              Neuloin ja nautin...
                                en kirjoittanut tai piirtänyt mitään ylös.



Ompelin kauluksen kiinni pääntielle 
silmukoiden välistä.



Käytän mallia, 
joka jaksaa olla 
lukuisissa sovituksissa paikallaan.
Siltä ei tarvitse myöskään pyytää anteeksi
nuppineulanpistoksia. 

Kostutin ja venytin neuleen 
sen päälle yöksi.

Seuraavana päivänä 
se jaksoi seistä vielä kuvausmallina. 

Kiitos rakas, 
Singerin ikivanha sovitusnukke :)



Mun mielestä 
neulomisessa on edelleen parasta
...luominen :)



4 kommenttia:

  1. Magnifique réalisation ! bravo ! vous êtes douée en tout . Merci pour le partage !A bientôt .

    VastaaPoista
  2. Kivan näköinen pusero.Minulla on liian kova itsekritiikki, että voisin neuloa noin vapautuneesti-valitettavasti.Alkaisin jo muutaman kierroksen jälkeen vatuloida ja miettiä pitäisikö kuitenkin tehdä toisella tavalla;)

    VastaaPoista
  3. Aikans kivasti on tuo kaulus liitetty neuleeseen, tykkään :)

    VastaaPoista
  4. Mä oon jo vahvasti ruvennut miettimään että turha tässä mitään ohjeita lukea kun en niistä mitään tajua. Tekniikan kun osaa niin johan noi neulepaidat siitä syntyy ja nyt mullakin jo virkkuutyöt.

    VastaaPoista